Not DefterimNot defterimi didikliyorsunuz ama sorun değil. Sonuçta yazılanlar hepimiz için ufak bir fayda sağlacaksa ne mutlu bana. Burada gündelik hayatımdan tutun da güncel konulara kadar bir çok şey hakkında yazılar yazacağım yani en azından öyle bir niyetim var.

 

 

Bir sene önce Türk Telekom'un vermiş olduğu internet kalitesinden memnun olmadığım için Superonline Fiber altyapısına geçiş yaparak, Turkcell'den hizmet almaya başladım. Bir gün aranarak;

 

M.H: Gökhan Bey Merhaba. TV+ kullanmak ister misiniz? Faturanıza ek 10 TL gelecek.

Ben : Evimde TV yok. O yüzden benim için bir anlamı yok.

M.H: Tarayıcı üzerinden de izleyebilirsiniz, TV zorunluluğu yok.

Ben: Sadece 10 TL mi fark edecek?

M.H : Evet.

Ben : O zaman kabul ediyorum.

( Yukarıdaki konuşma bire bir konuşmanın metni değildir. Sadece olayı anlamanız için yazılmıştır.) 

 

Sonra ekip evime geldi, gerekli kurulumu yapıp, gitti. Ben zaten yüksek bir fatura ödediğim için başlarda dikkat etmedim ama sene sonunda gelir - giderimi kontrol ederken gözüm internet faturasına ilişti. İncelediğimde; TV+ aboneliği için benden 44 TL aldıklarını farkettim. Ardından zaten çok da memnun olmadığım bu aboneliğin iptali için müşteri hizmetlerini aradım ve iptal için dilekçe yazmam gerektiği söylendi. Hatta dilekçe yazmadan önce aranacağım ve iptal için bilgilendirme yapılacağı, ondan sonra dilekçe ve kimlik göndermem gerektiği söylendi. Ardından iptal işlemi için dilekçe ve belgelerimin istendiği bir e-posta aldım. Burada dikkat etmeniz gereken nokta iptal işlemi için bilgilendirme araması yapılacak demesine rağmen aranmamış olmam!  Neyse.. Kendimi çok net aldattığımı düşünerek dilekçemi yazdım. Dilekçe metni ve orijinal hali aşağıda yer almaktadır. 


 

Turkcell SuperOnline 
73374367 nolu hizmetinizde yer alan TV+ paket aboneliğimi aşağıda yazan nedenlerden dolayı iptal etmek istiyorum;
1-Fatuma ek 10 gelecek demişlerdi, 44 TL geliyor
2-Verilen TV+ kutusu sistemsel olarak çok yavaş donuyor.
3-Web’de izlemeyi kapattınız. Sadece tablet ve telefonlarda izlenebiliyor. Benim için web(tarayıcı) üzerinden  izlemek önemliydi.
Yukarıda yer alan gerekçeler ışığında  ve bu güne kadar verilen hizmetten memnun kalmadığım için SADECE TV+ aboneliğinin iptalini istiyorum
31.12.2020
Gökhan SEL


Yukarıdaki dilekçeyi gönderdim. Normal şartlarda TV+ aboneliğimin iptal edilmesi ve ek bir maliyet çıkarılmaması gerekiyor ancak öyle olmadı. Arkadaşlar tüm internet aboneliğimi iptal ederek yaklaşık 2500TL + 200 TL fatura çıkardılar. Tabi bundan sonra ben müşteri olarak her şeyi istedikleri gibi yapmama, faturamı günü gününe ödememe rağmen böyle bir hata ile karşılaşınca arayarak müşteri hizmetlerini durumu izah ettim ve pozisyonum itibari ile internetin benim için hayati öneme sahip olduğunu, işimi yapamadığımı anlatarak acil çözüm talep ettim. Bu arada bu görüşmede internetim kapandıktan 10 15 dk sonra yapılıyor, verilen cevap ise şöyle;

 

M.H : Gökhan bey kaydınızı oluşturuyorum en geç 48 saat içerisinde size konu hakkında geri dönüş sağlanacaktır. 

 

Bu cevap üzerine ben daha da geriliyorum. Çünkü ortada geri dönüşlük bir durum yok,  acil düzeltilmesi gereken bir hata var ve hızlı bir şekilde reaksiyon verilmesini beklerken talebiniz incelenecektir denilerek, sanki hata yapanın ben olduğumu ve bu yüzden bir incelemeye tabi olduğumu hissettim. 

 

Devamında 4-5 defa farklı müşteri hizmet kanalları ile görüşmemde de aynı sorunla karşılaştım hatta bir müşteri hizmeti görevlisi şunu bile dedi “ Dilerseniz başka operatöre geçmek sizin taktirinizde. ” kendi hataları yüzünden 2700 TL fatura ödetecekler sonra da dalga geçer gibi başka operatöre geçme takdirini bana bırakacaklar.

 

Aldığım internet hizmetinden memnunken sadece TV+ aboneliğini iptal ettirmeye çalışırken başıma gelenler böyle. 

 

Bu arada ocak 3 ve hala internetim açılmadı kapalı ! 

 

 



 

Diğer Notlarım